Sanak-sanak...sato sangenek,

tampaknyo alasan nan dikamukokan dek sanak Drs. Noor Indones, bukan suatu
latar belakang nan ilmiah (bak kecek sanak Evy N), tapi marupokan curito
"raso-raso", bak curito kito manajalang lalok di surau wakatu ketek-ketek.
Sayangnyo itu disampaikan sanak Drs. Noor ko untuak manjawek sanak Adri nan
sabana indak tahu, akibatnyo nanti, carito ko dapek manyasek kan.

usul ambo, kalau hal nan prinsipko sarancaknyo dijaweklah sacaro ilmiah
(pareso) saketek supayo "image" indak manyasek kan, kecuali untuk hal-hal
nan sifatnyo garah...
kalau alasan sanak Drs. Noor pareso, tantu dikaikan jo logika, apo rajo
minangkabau ado di tapi pantai, atau di pagaruyuang, dan seterusnyo..

tampaknyo sanak Suryadi atau pak Muhtar Naim, kompeten dalam hal ko..

sakitu sajo,

salam,
imam sati, sby, 50

--