Da Riri !!!....

Dari posting da Nof, kan alah ado pernyataan bahwa :

Jiko kito ditanyo, apo kiro2 nan rancak namonyo...? Apo ka jawab kito?
Usulan yg baru masuak:

- PT KA Wisata Indonesia

- PT KA Pariwisata

- PT RAIL Tourism Indonesia
berarti selain 3 namo di ateh, Da Nof dg MPKAS dan awak di RN raso nyo masih
di minta untuak usulan namo....

Jadi....
Di Da Riri apo usulan namo nan lain tu?
Samakin banyak usulan kan samakin binguang da Nof, oppppsss salah .........
Mukasuiknyo samakin kayo wacana KA Wisata ko jo "Brand" namo nan bisa
manjua.

Ambo jo Da Aslim lah sato sakaki......
Ba a gak ati????
Wak pabanyak perbendaharaan namo ko, supayo KA WISATA

--
Arief Rangkayo Mulia....
39 Th/ Asa Pakan Kamih /Tilatang Kamang / Agam