Bukan Bahaso Inggirih sajo, elok-elok maaratikan Bahaso Malayu. Jan sampai
taulang pangalaman saurang Pak Konsol di Kuala Lumpur sari.

Alun lamo batugeh di KL, Pak Konsol dapek talipon dari saurang Tuan Rumah
setempat:
"Bapak dijemput untuk menghadiri kenduri di rumah kami pukul tujoh malam
nanti".

Sabalun pukua tujoh, Pak Konsol lah basegeh-segeh babaju kemeja batiak
siap-siap manunggu sedan nan ka manjapuiknyo. Lah labiah satangah jam manunggu,
paruik lah lapa, baliau talipon Tuan Rumah ko jo suaro agak marabo:
 "Bagaimana saya tidak jadi dijemput? Sudah saya tunggu-tunggu tidak ada
seorang juga yang menjemput saya!"

Ya, kata Tuan Rumah, "Bapak kami jemput, tapi kami hairan kenapa Bapak tidak
datang-datang? Kami sudah lama menunggu untuk mengalu-alukan Bapak makan
bersama."

Kaduonyo kecewa karano salah pangaratian.
Dalam Bahaso Melayu "dijemput" ko aratinyo samo jo "diundang" dalam Bahaso
Indonesia. Sadang manuruik pangaratian Pak Konsol nan indak tahu pengertian
pamakaian dan perbedaan bahaso, disangkonyo baliau ka "dijemput" jo oto untuak
datang ka kanduri tu....

Jadi kok Pak Walikota Sawahlunto dijemput ka suatu kenduri nanti, jan baliau jo
Angku Nanang manunggu-nunggu oto pulo untuak manjapuik awak ...

Palajaran juo untuak awak basamo kok jampang dijemput orang nanti di Malaysia.

Salam,
--MakNgah