Pegang-pegang Quran kecil atau baca-baca? :)
Bahkan ado nan manggantuang-gantuangkan Quran Ketek tu sabagai hiasan
tagantuang di bawah camin sapion sopir otonyo.

Qur'an ketek tu nan indak dapek dibaco doh karano ketek bana hurufnyo, dan
terang indak kan panah dibaco. Baa pulo mambaco kaji (mangaji) tu sambia
manyetir? Tampaknyo Qur'an Ketek tu diharok-harok dijadikan Jimat ka Tangkabala
sajo. Kadang-kadang ado pulo digantuangkan di Kaluang Lihia bagai. Atau mungkin
dipalilik di kabek pinggang saroman ajimat paja ketek babanang tujuah mato
untuak tangka palasik.  Apokoh iko indak badoso? Mampasando-sandokan Al Qur'an?

--Nyit Sungut