Ha, alah batambah konkrit gagasan kito tantang rumah gadang komah, langkok jo
tarif dollarnyo sakalian. Ambo yakin -- bilo dipasiapkan sacaro elok -- iko
akan disabet dek wisatawan, domestik atau mancanegara. Sakaligus ado biaya
untuak mamaliharo rumah gadang dan tambahan penghasilan untuak sanak kito nan
bamukim di kampuang.

Tarimo kasih Sanak Zulkarnain.

Wassalam,
Saafroedin Bahar(Laki-laki, masuk 73 th, Jakarta)