Assalamualaikum wr.wb.
Pak emi jo dunsanak palanta ka sadonyo.
Bauntuang bana rasonyo bisa tagabuang ka milis RN  ko. Ambo bisa
manjalin silaturahim jo tokoh tokoh top minang nan ado di seluruh
dunia, walau lewat dunia maya.
Ambo tamasuak urang baru di milis awak ko, tapi lah banyak tulisan2 jo
informasi2 nan sangek gadang manfaatnyo untuak ambo.
Ambo pun lai sempat lo mam posting babarapo kali, dek karano itu kok
ado salah ambo ka mamak2, bapak2,uda2, ibu2, uni2, sanak samo gadang,
sarato adiak2 di kesempatan ari rayo ko ambo sakaluarga maucapkan
salamat ari rayo mohon maaf layia batin. Semoga amal ibadah awak
ditarimo dan mandapek balasan Allah Swt, amin.
Salam ari rayo,
alangpalabah (namo Muzaffar ahmad) L, 31, asa nagari talang-solok,
suku tanjuang. Kini tingga di bima, (sekretaris Ikatan Keluarga Minang
Sakato Bima)