Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh,

Tadi siang pas istirahat siang di kantua, ambo caliak siaran berita TV Antah
SCTV atau RCTI lupo tadi tu. Ado tayangan berita surang warga di Pariaman
nan sibuk batukang diantaro runtuhan rumah inyo dan mintuonyo. Rambuiknyo
yang panjang jo samangaiknyo yang patuik ditiru korban gampo lainnyo untuak
bangkik dari keadaan kini. Sangaik rancak bana jiko tayangan si Abang
rambuik panjang ko ditonton juo dek sadono urang di ranah kito, sekedar
untuak pambangkik samangaik untuak taruih malanjuikkan iduik. Sambia sibuk
maangkek seng, kayu dari reruntuhan di sakuliliangnyo.

Wakatu di wawancarai Si Abang rambuik panjang ko mangecek kiro2 mode ko :

" Kedepan ini hujan bakalan sering turun sedangkan kami gak punya tempat
benaung. Kalo nak mengharapkan bantuan dari atas, itu mah sudah jalannya.
Tapi saya tidak mau hanya mengharap2kan saja tanpa ada kepastian, lebih
bagus saya buat sendiri tempat bernaung untuk keluarga saya." Kata si Abang
rambuik panjang dengan semangatnya.

Barangkali samangaik si Abang rambuik panjang ko patuik ditiru dek dunsanak2
kito di ranah untuak segera bangkik dari sadiah supayo indak batambah
sadiah, mano beko hari akan paujan pulo. Untuak relawan mungkin samo2
barusaho mambangkikkan sumangaik cando si Abang rambuik panjang ko. Diantaro
nan jadi korban gampo tantunyo masih banyak laki-laki dewasa sehat nan bisa
maniru jajak si Abang rambuik panjang cako tu.

Mudah2an tabasik juo samangaik urang para Uda2, Apak2 adiak2 kito di ranah,
Amin.

Wassalam

Rina, 32, batam