Assalamu'alaikum W W....

Maa sagalo adi dunsanak di PALANTA RN.....

Berita dari PADANG TODAY.COM nan di rilis Kanda Z Rky Mulia ka dalam palanta
ko, sajujur no ambo anggap adalah PERNYATAAN seorang pengamat politik lokal
dan juga seorang DOSEN nan SANGAT "SANGAT BERANI.

Angkat topi ambo ka BUNG ISRAR atas keberanian baliau mengemukakan pandapek
di media massa. Di tangah Euforia urang dan pujian sarato harapan atas
banyaknyo urang awak nan dimasuak an ka dalam KABINET IB jilid II ko, BUNG
ISRAR lantang mengatakan bahwa Pak GAMAWAN belum pantas jadi menteri.

Alasan nan ketidakpantasan pun ambo caliak tidak mengada-ada. Bung Israr
adalah dosen (jurusan??) di UNAND dan baliau berdomisili di SUMBAR, jadi
baliau banyak tau tentang kiprah sang GUBERNUR nan kini hampir dipastikan
akan jadi menteri.

Sabananyo, dulu pun ambo caliak banyak juo dunsanak ambo di RN ko nan
mengkritisi kinerja Pak Gubernur ko, hanya saja karano awak labiah suko
berbangga jika urang awak jadi mentri, pandangan kritis tersebut tidak
mendapat tempat di biliak ko.

Kalau lah buliah sato mambagak an diri untuak mengkritisi calon mentri asal
Minang ko, ambo caliak ado 2 urang lai nan paralu jadi perhatian khusus.
Setidak nyo di mato ambo calon MENHUKKAM dan MENEG PP dan Perlindungan Anak
juo masih dipertanyakan kompetensi nyo untuak duduak di kabinet. Kiprah dan
Track Record baliau-baliau ko untuak maurus bidang nyo alun teruji.

Tapi, apapun nan nyo awak, kasado no adalah HAK PREROGATIF PRESIDEN
TERPILIH. Mungkin penilaian Pak Presiden berbeda jo apo nan awak pikiakan.
Seperti nan di kecek an BUNG ISRAR, GF setidaknyo adalah representasi urang
MINANG.

Tapi, tentu awak tidak "harus" terlalu ber efouria berlebihan terhadap 5
urang calon mantari nan ado unsur MINANG nyo ko bukan?? Jan loh dek gara2
mantari, awak lupo jo DUKA MENDALAM nan masih menyelimuti RANAH MINANG
TACINTO.

Sebagai suku bangsa nan kritis, raso no awak paralu mengasah jiwa kekritisan
tersebut tanpa mengemukakan euforia berlebihan.

Sakali lai....., salut untuak BUNG ISRAR atas keberanian dalam memberikan
statement di media, walau akan berseberangan pandapek jo banyak urang.

Sakitu loh dari ambo nan sok bagak dan sok kritis ko.
Mohon maaf jika ada yang tidak berkenan

Wassalam W W

 Arief Rky Mulia

Pada 20 Oktober 2009 10:38, Z. Rky. Mulie (telkomnet)

--
Arief Rangkayo Mulia....
39 Th/ Asa Pakan Kamih /Tilatang Kamang / Agam