Iyo bana tumah Sanak IJP. Iko nan ambo cubo manyorong-nyorongnyo kini.

Rasonyo masukan dari Kapalo BNPB tu alah cukuik untuak kito tindak lanjuti,
Ambo basyukur bahaso duo tanago 'RPKAD' kito lainnyo, bung Firdaus dan pak
Nofrins, lai satuju jo gagasan ko.

Kurangnyo koordinasi kini bisa diibaratkan sarupo banyak batalyon nan baoperasi
di lapangan, tapi indak ado kodamnyo. Bakalibuik .

Wassalam,
Saafroedin Bahar(Laki-laki, masuk 73 th, Jakarta)