From: Ramadhanil pitopang <pitopang...@yahoo.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Thu, October 22, 2009 2:07:45 PM
Subject: Bls: [...@ntau-net] Re: Gamawan Belum Pantas jadi Menteri

Ass.ww,

Selamat Pak Gamawan Sebagai Menteri Dalam Negeri, Putra Terbaik dari Sumbar
tahun 2009  Versi saya sendiri.
"Ndak usah didanga urang nan bakomentar miring", anggap sajo Anjiang
Manggonggong Kafilah lalu.

Wassalam,
Ramadanil, Palu 43 tahun

--- Pada Sel, 20/10/09, Elthaf (elthaf) <elt...@chevron.com> menulis:

>Dari: Elthaf (elthaf) <elt...@chevron.com>
>Judul: [...@ntau-net] Re: Gamawan Belum Pantas jadi Menteri
>Kepada: rantaunet@googlegroups.com
>Tanggal: Selasa, 20 Oktober, 2009, 3:50 PM
>

>Bagi ambo Pak Gamawan akan mampu malah lebih hebat menjadi
>Menteri, kadang di kito dek lah acok babaua akan banyak kelemahan nan nampak,
>sahinggonyo raso-rasonyo urang lain tu labiah mampu dari urang awak.
>Apo lai maurus provinsi Sumbar dengan sagalo kurenahnyo akan
>labiah payah dari pado jadi menteri, banyak nan bakaringek dingin dibueknyo,
>ambo
> [...]
 Buat sendiri desain eksklusif Messenger Pingbox Anda sekarang!
Membuat tempat chat pribadi di blog Anda sekarang sangatlah muda