Assalamu'alaikum W W

Dunsanak Palanta RN nan terhormat.

Biar nak menyambung pula posting karek an DYEK dengan yang sudah saya buat
terdahulu, maka saya copy ulang posting tersebut.

Dan............., Bak gayuang basambuik, di saat hampir bersamaan, ambo
dapek telpon pulo dari kawan ambo DEDDY YUSMEN, ENDAH KAYO.
DYEK bacarito ka ambo bahwa baliau dan SERIKAT PEKERJA di tampek karajo
baliau "PERTAMINA", lai sato pulo mangumpuakan sakaciak bentuk keprihatinan
dari SP PEP untuak dunsanak kito korban GAMPO. Dan karano pada saat itu DYEK
agak sibuk, baliau mintak tolong ka ambo untuak mancarikan alternatif "KAMA
KA DISALURKAN DANA NAN ADO KO??"

Alhamdulillah, sangat sanang hati ambo dan tarang kapalo raso no.
Tanpa pikir panjang, lsg ambo kontak Kanda Rezky dan kanda Aslim, dan
langsuang cocok jo keinginan DYEK sarato SP PEP baliau.
Walau sabalun no DYEK dan SP PEP ingin memprioritaskan dana tersebut untuak
pendidikan semisal mambangun Musajik/Surau nan runtuah atau Madrasah/TPA,
tapi mandanga carito ttg paralu RUMAH SEMENTARA ko, DYEK lsg satuju.

*Mengenai bara jumlah dana nan takumpua dari SP PEP Pertamina nantun, bia
lah karek an DYEK nan manyampaikan ka sidang palanta nangko.
*
Tapi dari Info Kanda Rezky, bahwa kebutuhan mambuek "rumah sementara
tersebut berkisar antaro  Rp 1,7 - 2,2 juta, biaya tambahan per rumah, raso
no akan banyak nan bisa tabantu, walau tantu nyo masih kurang.

Manuruik DYEK kalau bisa pembuatan RUMAH SEMENTARA nantun sebaiknyo jan di
ciek lokasi sajo. Kito harus sebar di beberapa tampek nan cukuik parah
dampak gampo nantun, dengan harapan para donatur lain terhimbau pulo handak
nyo.

Untuak itu akhirnyo setelah komunikasi dengan beberapa orang, maka DYEK
sepakat untuak mendistribusikan dana SP PEP nantun di 4 lokasi bencana.

Satu tampek di *PADANG, *kami alah* mohon bantuan kanda ASLIM untuak
merekomendasikan lokasi nan cocok dan tapek,*
2 lokasi di PARIAMAN dan tampek nyo alah dapek, *yaitu PADANG ALAI daerah
TANDIKEK - GUNUANG TIGO *nan di rekomendasikan* Kanda Rezky, *sarato ciek
lai di daerah *Bungo Tanjuang, Koto Bangko, Kec Sungai Garinggiang *nan
direkomendasikan* kanda Syafruddin Al.*
Ciek lai mungkin akan didistribusikan di daerah *AGAM, *dan alah minta
tolong pulo* KANDA Indra Chatri, Dt MP *untuak mencarikan lokasi nan tapek
dan cocok pulo

Sasuai jo informasi nan disampaikan Kanda dr Rezki (seperti tertuang dalam
email di bawah), bahwa sistem pemberian bantuan bukanlah di agiah an bulek2
ka dunsanak kito di ka 4 tampek tersebut, tapi adalah dengan cara musyawarah
dan gotong royong agar beberapa hal bisa pulo wak tanamkan dalam pemberan
bantuan tersebut

(ambo copy an syarat nan dikemukakan Kanda dr Rezky)

Syaratnyo ado tigo :
1. *mengutamakan bahan dan keahlian setempat;* kayu batang karambia, kuini,
durian - kok dapek nan indak produktif, kalau ndak ado baa lai. nan sadang
babuah bagai dipakai, asal ka lai ado tampek balinduang.

2.* musyawarah;* pengajuan kebutuhan dari hasil musyawarah kelompok ketek
ko. kalau lah kalua kebuthan dari hasil musyawarah pitih langsuang
disadiokan.

3. *karajonyo harus gotong royong;* Kok mambuek rumah tu digotongroyongkan,
tu mangko di kelompokkan antaro 3 - 6 keluarga, jadi rumah tu dibuek jo
tanago basamo, diduluan nan lemah, yaitu saroman orangtuo nan tingga sorang,
keluarga nan ado bayi/balita, jando.

Alhamdulillah, banyak dan masih banyak nyato no dunsanak kito nan PADULI dan
sato manyenseng an langan untuak mambantu musibah gampo ko.
*
*Mudah2an kekompakan dan kebersamaan awak di RN masih bisa terjalin walau
dalam bantuak nan babeda-beda..

Wassalam W W

Arief Rky Mulia
(Alun bisa "berani benar dan alun bisa berani pulang" bantuak mambantu
dunsanak di kampuang)

--
Arief Rangkayo Mulia....
39 Th/ Asa Pakan Kamih /Tilatang Kamang / Agam