Ajo jo dunsanak lain, gunuang lumuik ko adonyo di Kabupaten Pasir di
Kaltim. Iko manjadi kawasan lindung kehutanan. Ado mandan-mandan dari
Yayasan Padi yang mendampingi masyarakat disinan.

Kalau untuak Gunuang Ledang cubo liek di
http://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Ophir
http://www.malaysiasite.nl/gunungledangeng.htm
http://id.wikipedia.org/wiki/Puteri_Gunung_Ledang_(film)
http://id.wikipedia.org/wiki/Gunung_Ledang

Menariknyo, gunuang ledang dalam versi iko disamokan jo gunuang Ophir.
Namo Gunuang Ophir juga ado di Pasaman Barat, tapeknyo dakek areal PTPN
VI dulu.

Salam

andiko sutan mancayo