Sato ciek sanak.

Dalil dari Sanak Ahmad Ridha lah jaleh bana kayaknyo tu sanak. Dari
Al-Qur'an pulo.
Mungkin Sanak Ryan ado referensi atau pernah mandanga apo yg mambuek iko
jadi khilafiah..

Khilafiah itu satau ambo ado riwayat dari Rasulullah sallallaahu 'alayhi wa
sallam yang pernah malakon an perbuatan saroman dzikir berjamaah tu. Mungkin
ado penjelasan rinci dari ulama2.

Mungkin sanak Ridha bisa memberi referensi klo memang ado perbedaan pendapat
di ulama dan dalil2 yg mereka pakai.

Andre