From: "sjamsir_sjarif" <hamboc...@yahoo.com>
Date: Fri, 13 Nov 2009 04:24:55
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Selamat jalan sahabtku dr Ridwansyah

Iyo Angku Dr. Suheimi, maklum ambo. Ambo bawo ka badandiri, tiok ado kawandakek
ambo nan pai, raso tadanyuik jantuang hati.

Sakadar bayangan, kawan kami saangkatan nan sangat dakek masa remaja di SGA
Negeri Payokumbuah 1952-55, ado 70 urang sadonyo dibawah tempaan Guru Pendidik
Berwibawa Pak Djaka Datuk Sati [alm.] nan Sangat Disiplin, kami (jo bundo
Nismah sekelas) etong-etong, lah 39% nan pai. Alun ambo etong lai kawan-kawan
dakek samogadang sapacakak-an, sapanangihan, saparasaian di Kampuang, lah rareh
ciek-ciek.

Kadang-kadang kok ambo pulang bajalan di Kampuang, walaupun Nagari dan Pasa
Bukittinggi lah batambah rami, Rang Mudo-mudo lah batambah banyak, namun badan
surang taraso tahoyong-hoyong, kadang-kadang hati taraso sabak, kawan-kawan
lamo antahlah dimaa ...

Salam,
==MakNgah