Bung JP dan Sanak Mul yth,
Salah seorang nan dikagumi di palanta ko.... iyolah Bung JP
Katinggalan awak jadinyo, sabab apo pun kisah nan awak ulok kan saketek.....
ruponyo alah panah di tulihnyo...
Jadi bukan responsif saja, namun juga produktif,,,,, bapacu-pacu jo  Ricky
( sedang 'bertapa', belum mancogok di Palanta ko). Batua juo kato  Prof Emi,
JP nan cepat tanggap.
Salah satu contoh ketertinggalan ambo, yo lah carito tantangan mistar tu.
Nan lain, awak ka manulih tentangan Wisata Kuliner, semisal makan lamak
"Holat' dari Gunung Tua..... eh alah panah pulo di tulihnyo..... Tapi awak
tulih dari sisi lain, pahit manisnya bertualang di Nusantara ini sambil
malapeh salereo, jangan-jangan alah salasai pulo dek JP.
Salut awak dek inyo, alah malala ka sagalo suduik nusantara ko.  hebatnya,
semua tercatat...... dan di tulis,
Alah patuik di bukukan sajo.... kenangan indah, 'sengsara' di lapangan itu
di cetak..... lalu di pilemkan....... seperti 'Laskar Pelangi'
JP, Anda Potensial, dan jadi inspirasi bagi pembaca, termasuk Ambo.  Buku
notes nan ado di ambo, tulisan cakar ayam ketika jadi 'kuli' di Sua-Sua,
Soroako, Malili, Sulawesi....... entah dimana puli kini ko.   Beruntung Anda
generasi 'belia', Lap Top, HP jaringan TV....... memudahkan dalam mengarungi
hidup serta mengisinya sehingga bermanfaat bagi orang banyak.
Ya, bedalah dengan generasi kepala 6-7 ko, di jaman sikolah tu,
bayangkan....... mesin fotokopi aja belum ada.

Salam dan salut untuk JP dan generasinya,
tertompang salam untuk Bung Ricky...

Bandung, 16 November 2009
Masrur Siddik, 68th