--- Pada Sel, 8/12/09, Eri Bagindo Rajo <siano...@yahoo.com> menulis:

Dari: Eri Bagindo Rajo <siano...@yahoo.com>
Judul: Bls: Bls: [...@ntau-net] Re: [...@ntau-net]
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Selasa, 8 Desember, 2009, 10:11 AM

Assalamu'alaikum WW angku Datuak YFA,

Iko menarik DINAMIKA politik nan angku datuak sampaikan.
Kalau betul DEMOKRAT akan mausuang Endang Irzal sebagai  CAGUB Sumbar.

Buliah ndak masyarakat tahu, deal dan komitmen nan dibuek antaro IR ENDANG
IRZAL dengan Partai Demokrat?
Bisa ndak angku Datuak bisiak an ka kami, baa paretongan nyo "tangan diateh"
dan "tangan dibawah" ko....

Tarimokasih  Sabalunnyo

Wassalamu'alaikum Ww
Erinos Muslim Tanjung
Mangecek luruih, bakato bana, basuluah matohari, bagalanggang mato rang banyak.