Pak Masrur dan sanak2 penggemar dan peminat serta pembahas bahaso minang. :)

Tagalitiak juo ambo Pak, kok Pukua Satu bukan Pukua Ciek memang idiom nan agak2
rumik kok dipadani jo kato lain kebanyak pakai "ciek" ndak pakai "satu", ambo
yo ndak ahli bahaso do, labiah suko "mambahas-bahas tanpa dasar ilmu he he he"

Manuruik ambo mungkin labiah lamak dan agak manakah dilafazkan "pukua satu"
dari "pukua ciek" ha ha ha

Lalu satantang CIEK ko Pak Masrur yo banyak atau lah manjadi kato2 pergaulan
sehari-hari diranah awak samisal

Padang
Naik oto siti ekpres ka baranti

"Da..da..siko ciek

Jarkata :)
Urang awak naik mikrolet baranti, onde mah dia translate ka bahaso indonesia
raya ala minang

"Bang..bang disini satu..bang" :)

Padang
Batanyo sesuatu

"Batanyo ambo ciek, dima rumah si edi colak...Da"

Jarkata
Nan si Padang ko lah marantau
"Bertanyalah saya satu , dimana rumah si Edi Colak...Mas"

Padang
Ikuik main bola

"Da..da..sato ambo ciek main bola yo"

Jarkata
Nan main bola ko lah marantau lo Pak, tagak2 dilapangan menteng, gali2 lo kaki
e ka manyimbek bola lah dikutiak lo urang nan sadang main

"Mas..mas..sata saya satu main bola ya "

Ha ha ha ha

Ada yang lain Pak Masrur

Salamaik berakhir pekan ya

Kalau begitu saya mandi satu dulu ya Pak

Wass-Jepe