From: Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
Date: Fri, 25 Dec 2009 03:40:21
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Hoyak Tabut

Sajauah ma tradisi TABUIK (baa kok batulih TABOT?) ko bahubungan jo tradisi
Syiah di Indonesia? Mungkin menarik untuak dikaji. Baru-baru ko ado disertasi
dari Zulkifli (asal Bangka) di Univ Leiden: THE STRUGGLE OF SHI'IS IN
INDONESIA. Tapi salinteh mbo caliak kajiannyo mengenai maso kontemporer. Di
KITLV dan UB Leiden ambo sobok satu-duo artikel lamo dari tahun 1910-20-an
mengenai TABUIK Piaman ko.

Wassalam,
Suryadi