Tahun 1988 partamu kali ambo mancaliak Hoyak Tabuik di Piaman. Urang rami hari
ujan-hujan rinai. Ambo turuikkanlah arus urang rami tu kaa rah urang mahoyak
tabuik. Tapi dek lah talambek, tabuik tu lah tasoleng masuak aia ka lauik indak
tadanga urang basorak-sorak lai doh.

Nan tadanga, iyo orkes anak-anak mudo di ateh pangguang, main lagu "moderen"
bajingkrak-jingkrak basarawa bulu jiin bahkan ado nan manari saroman caciang
kapanehan, basarawa singkek bagai sahinggo lah tampak lutuik jo tunjang kuruih
tu balago-lago ...

Dek patah salero, saroman Jomanih tamakan timbalangan tu, ambo bajalan baliak
kanan, mancari tampek bataduah tamanuang-manuang mangana kamajuan budaya kini

--MakNgah