Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu

Dari sebuah diskusi dengan pambayan ambo nan tingga di Sawahlunto, ano
mancaritoan, nana bahaso orgen tunggal tu sudah sedemikian rupo
pelaksanaanno kini yoitu untuak acara di malam harino, nan dihiasi jo
minuman alkohol. Istilah pambayan ambo tu, kalau alah pukuah sapuluah malam
hari, mako lah muloi mareka tu *maneleang*, bajoged jo gerakan-gerakan
erotis, jantan batino. Baitu muloi tangah malam baransua ado nan rabah
ciek-ciek dek talampau mabuak. Apo sajo nan diminum mareka tu? Sagalo macam,
sajak dari anggur kolesom cap urang tuo, jo babagai macam merek minuman
kareh. Indak ado nan malarang? Sia nan ka malarang, baitu jano. Sabab kok di
larang biko kalua sombongno, aden jo pitih den manga awak nan ebek......

Bagian iko nan indak disingguang dek Jepe agakno....

Wassalamu'alaikum,

Lembang Alam