Uni hanifah.....iko nan ambo takuikan.......ambo harap uni tetap
disiko..kami rindu jo puisi dan celoteh uni di palanta ko...., apopun
kegiatan di palantako..misinyo tetap sosial ni..walau pun nanti kito ndak
tagabung jo yayasan tsb, jadi..mari kito hadapi perjalanan panjang palanta
RN ko dengan niat yg baik. ..itu harapan ambo ka Uni..dan jo member nan
lain....., sarupo nan ambo sampaikan tadahulu...ijan pulo..dibentuknyo
yayasan..mambuek kito tidak sprt dulu lagi. Jadi mari kita nawaitu khan
sajo...bahwa apopun kegiatan di RN adolah utk sosial dan ranah minang. hanyo
itu harapan ambo....., krn ambo yakin....semuanya batujuan elok...., bialah
Allah, SWT yang menilainyo....

salam
ephi lintau