Ambo memang mukim di Bogor,
bahkan sajak anak-anak alun laia,
bahkan sabalun busuo jo amainyo.

Namun, ambo ndak kenal jo Pak
Syafi'I Manan uda sanak nan dosen
Kehutanan, karena ambo bukan urang
kampus.

Washington, DC?
Madam Frieda, thanks for the invitation.
Someday I'll be there to see you
and discuss all things about math.
Cieeh... Co lah di Amrik lo awak.

Tapi, jujur ambo bukan pengajar mate.
Hanyo sajo ambo "heran" baa kok
kadang-kadang matematika ko diajakan
dengan caro nan sulit seinggo manakuik an anak2 wak. Makanyo bilo sempat
ambo cari2 juo caro2 mate nan singkek.
Kalau bisa, ko kalau bisa tanpa mancoret-
coret karateh, lansuang jawab.
Itu nampaknyo nan diinginkan pemerintah melalui UN atau SPMB; yang penting
jawabannyo. Caronyo EGPC!
Sadang di sekolah soal esai mau ndak
mau harus langkok jo langkahnyo.
Kan kotradiksi bana.  Akibatnyo bimbel
sambuah.  Sabliaknyo dalam olimpiade matematika nyaris sadonyo esai.

Rasonyo ingin lo ambo manulih "ANDAI SAYA JADI MENDIKNAS".
Gali gaman wak dek nyo.
Banyak maaf.

Wassalam,
Zultan
L, 49+, Bogor

Pada Jum, 29 Jan 2010 09:43 EST Frida Hussein menulis:

>Assalamu'alaikum,
>
>1. Banyaknya DUNG adalah 7, kenapa? tolong pak Zul jawek dulu pertanyaan ambo
>berikut.
>2. Kalau indak salah pak zul menetap di Bogor, kalau memang batua barangkali
>pak Zul kenal jo kakak ambo,
>namonyo Syafi'i Manan. Beliauko dulu Dosen di Jurusan Kehutanan IPB. Tapi kini
>beliau ala pensiun.
>Agustus 2009 yang lalu  ambo sempat pai ka Bogor mengunjungi beliau dan sempat
>pulo mancogok di pesta anaknyo uda Aslim
>di Taman Mini.
> [...]

      Menambah banyak teman sangatlah mudah dan cepat. Undang teman dari
Hotmail, Gmail ke Yahoo! Messenger sekarang!
http://id.messenger.yahoo.com/invite/