--- Pada Ming, 31/1/10, sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com> menulis:

Dari: sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com>
Judul: [...@ntau-net] Nan Tongga Mangek Jabang jo Puti Gondodriah
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Minggu, 31 Januari, 2010, 1:12 PM

Tasabuik kisah nan Tongga Magek Jabang barasa dari Padusunan, Piaman,
sadangkan Puti Gondoriah dari Cacang, Tiku.

Tanyo ambo ka Rang Lapau , Angku Arman Bahar jo Ajo Duta sarato Angku
Suryadi,  apokoh Kampuang Cacang ko salah sabuik jo Kampuang Gasan? Samo
atau babeda? Ambo indak basuo Kampuang Cadang di Peta.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif

[RantauNet] Nak rang Koto Marapak Padusunan

Arman Bahar
Mon, 01 Oct 2001 08:34:48 -0700

Wa alaikumusalam ww.
Maa nyo mak Datuak Rajo Jambi rang Padusunan, Alhamdulillah lai ughang
kampuang saya bana datuak komah, kalau saya dari Koto Marapak babateh
batang aia sajo jo Padusunan, bahkan gaek ungku saya (ayah dari induak
saya) ughang Padusunan pulo basuku koto.

--
..

      Lebih Bersih, Lebih Baik, Lebih Cepat - Rasakan Yahoo! Mail baru yang
Lebih Cepat hari ini! http://id.mail.yahoo.com