dh, Pak Ruldjamal dan Pak Riri...

nan ambo quote diateh...ttg usulan pemasukan tunggal utk pejabat daerah ?
bara inyo ka dibayia...satiok bulannyo......tantu angko2nyo jadi
gadang...., nah masyarakat tantu mancaliak nan gadang sajo...., beko
kanai demo pulo....., disabuiklah pemerintah ndak berpihak ke
masyarakat.

perlu juo dirumuskan..bara gaji nan pantas utk pejabat daerah....dan
tentunya tiap2 daerah akan jadi berbeda....krn akan berhubngan dgn PAD
masing2...

tapi antahlah......, mudah2an ICW tidak hanya bisa mengkritik..tapi
bisa mencarikan solusinya

salam
Ephi

Yuhefizar a.k.a Ephi Lintau