Kalau nan diminta dek adaik salingka palanta cuma nama, umur, dan
lokasi.(adaik no VI.C ambo copykan di bawah)

Kalau ambo memang sangajo manulis jenis kelamin dek karano namo ambo bantuak
namo padusi, jadi takuik beko ado uda-uda nan kanai ati :)

Tapi alah dicantumkanpun masih ado juo nan ba uni atau ba ibuk ka ambo.
Bialah, kadang2 barasaki lo awak kalau urang salah sangko :)

eniwei, takana lo waktu jaman chatting pakai IRC jaman dulu, kan selalu
ditanyo manyabuik a/s/l. Ado lo kawan nan menjawab: 30/sometimes/indonesia
ha ha

mugarik dulu ah ...

riri
bekasi, l, 47

3)           *IDENTITAS*, sampaikan perkenalan singkat diri anda pada
posting pertama ketika awal bergabung. Mencantumkan nama/panggilan/gelar
adat asli pada display email yang muncul ke mailing list. Dan *wajib*
menuliskan
nama/panggilan/gelar adat, umur dan lokasi anda sebagai signature pada
setiap posting.