Pak Saaf.

Dulu ado senior ambo nan "bakasam" bana ka Cino dek karano perlakuan (dan
kelakuan) mereka yang diliek dek senior ambo ko waktu beliau karajo 3 tahun
di Medan.

Dari Medan beliau dipindahkan ke Pontianak. Mulailah baliau "malapehkan
kasam".

Kalau hari minggu, diimbaunyo tukang becak (umumnyo Cino), diagiahnyo pitih
50 ribu, katanya: "anterin saya kesana ..." lah sampai diujuan situ, "balik
ke sana ...". Sampai tukang becaknyo minta ampun ...

Sadis memang, tapi antahlah, memang beliau tu terkesan bana jo perlakuan
(dan kelakuan) cino di medan waktu itu

riri
bekasi, l 47