Dunsanak RN nan bijak bestari,

Sato pulo ambo saketek,
Tagalitik jo posting sanak Zul takaik jo referensi, baa pulo penerapannyo
dek pemimpin sabalun dan sasudahnyo.

Pulang maklumlah awak, namun baa caro mambari masukan nan seideal tu.

Satidak tidaknyo sampaikan  dengan disertai doa kito basamo.

Kalau ngak salah sanak Zul alah biaso mengarungi  Laut...... Maninjau

Wassalam,
Masrur Siddik, 68th
di Bandung