Beberapa waktu nan lalu, ado rang kampuang nan manggaleh Bada Masiak di tampek
awak ko Rina, tapi indak salalu ado do. Dek malapeh taragak jo bada masiak,ambo
sato mambali wakatu itu. Bada masiak ko yo dari Maninjau (kampuang ambo).

Carito lain, dek taragak jo rinuak, ambo minta balikan bilih basah (nan ketek2
bana) ka rang rumah, jarang2 ado di pasa tos 3000/pujabahari bilih basah ko.
Dek katiko itu sadang rasaki, dapek lah bilih ko.
Dek urang rumah, di bueklah goreng bilih (cak2 nyo goreng rinuak)... ndehhh
basalero bana makan. Nahhh .. itulah dek candu ka makanan kampuang, ba raso
raso se wak di rantau ko nyo.

Wassalam

Tan Menan - Batam