Rasonyo ado pasangannyo:
Bajalan surang nak dahulu,
Bajalan baduo nak di tangah.

Manganai istilah "bengkok" rasonyo iko bukan istilah Caro Awak, tapi istilah
urang lain mansteretotipkan Urang Awak. Karano tangguang basah mandikan bana,
dipaluruih lo nan bengkok tu, nan dari Urang Awak nan kajawab mampaluruihnyo,
"Kok luruih saluruih sabik"...

Pernah ambo caritokan pangalaman ambo di Konsulat San Francisco wakatu dahulu
diperkenalkan ka Pak Konsol, bukan urang awak, wakatu itu Orang Menado,
mangarati juo Caro Awak saketek-saketek.

Kawan ambo (Uni, Urang Awak dari Bukittinggi) memperkenalkan ambo ka Pak Konsol:
"Saya perkenalkan ini Pak Sjamsir, Pak, Orang Padang juga."
"Oh, Padang Bengkok lagi ya?" jawab Pak Konsol senyum bersalaman.
"Oh tidak Pak, ini yang lurusnya" komentar taman saya.
"Yah, 'Saluruih Sabik'", komentar saya tepat dengan senyum nabi melirik ke arah
teman ini. Kita bertiga terbahak-bahak...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif