--- Pada Jum, 12/3/10, taufiqras...@gmail.com <taufiqras...@gmail.com> menulis:

Dari: taufiqras...@gmail.com <taufiqras...@gmail.com>
Judul: Re: [...@ntau-net] Hati2 - Penipuan mamakai namo pejabat
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Jumat, 12 Maret, 2010, 10:04 PM

Selain ciri nan lah disabuikkan dibawah ado ciek lai nan ta lupo...

Kotak amal nan ado di meja kasir mungkin salah satu ciri RMP

Soal kecepatan waiter maetong juadah nan tamakan

Kan lah ado istilah mereka ; "Bilo juo lai mancubo pitih urang rantau"

Indak disadarinyo urang jadi jaran datang kasitu

Akhirnyo dek suko mahampai urang RMP itu bisa ditinggakan pelanggan

Mereka labiah suko pado restoran nan memperlijhatkan tarif makanannya.
Sehingga segala sesuatu menjadi jelas

Ambo raso masalah iko patuik direcord pak Saaf

Sebab sahnyo jua bali adolah pembeli tahu harago barang nan dibalinyo. Indak
main onggok sajo

Tolong diparatikan iko kok ka ABS-SBK juo

Salam
TR 55-
Sent from my BlackBerry®
powered by Sinyal Kuat INDOSAT