Ooiii Jepe, ba honda2 sen karajoang. Waang panggak an bana honda hijau langik
ang ka urang. Mamadek labuah sen karajo ang. Ko ndak ma ota bola2 sen ang.
Caliak diang kawan ang sutan mancayo. Santiang mamasak. Barajalah waang mamasak
ka no. Sudah dun ajaan kamanakan waang mamasak. Kok santiang kamanakan waang
nanti, kam bisa waang mambukak lapau nasi nan tahubuang ka interenek. Menu hari
ini buek iklanno babasis web. Kan rancak di ang du? Alah du yoh. He he he.
Salam. Aden