Oh, kalau indak ambo jawab sasudah badariang ompek kali, disambuik langsuang ka
Fax. No tel jo no fax samo tu. Kalau nanmanyauih tadi tu Fax iyo tu nomor
batua. Cuma kabatulan ambo sadang indak ado. Cubo baliak biko. Kni amo ka kalua
sabanta sudah mugarik ka manjapuik anak gadih. Kalau komputr ifuik nsnyi,
mungin inyo nan manggunokan. Taoi cubo-cubo talipon nanti sudha malam-malam
indak ba doh. sudah pk sableh labiah maurah siko.

--Nyiak Sunguik