Assalamualaikum WW.
Dulu, kutiko kelok-kelok jalan di kepahyang tu alun dipotong-potong sarupo
kini, pernah TGM batanyo ka rang lapau di pasa Kepahyang, baa mangko namo
pasa, namo kecamatan, kini lah namo kabupaten pulo dengan namo Kepahyang.
Kecek rang lapau tu, dulu banyak tumbuah di daerah ko sejenis buah nan
paiknyo alang kapalang sampai bukan alang kapalang, muntah-muntah sia sajo
nan mamakannyo walaupun saketek sajo tamakan. Dulunyo, satiok urang
muntah-muntah mako alah manjadi kebiasaan urang lain batanyo "apo tamakan
buah kepahyang?".
Kaba baraliah hanyo lai, sungguah baraliah sinan juo, bagi kito nan baru
mancubo kelok-kelok jalan antaro Kepahyang jo Taba Penanjung, dulunyo memang
patah-patah kelok tu bana nan mambuek mabuak, alias muntah-muntah. Kalau
kini lah balain curitonyo, kelok-kelok jalan lah banyak diguntiang PU, namun
masih banyak panumpang oto nan muntah-muntah. Panyababnyo indak murni dek
patahnyo kelok-kelok jalan, tapi dek faktor supir pulo. Kini banyak kelok
jalan nan dulunyo kelok patah barubah manjadi kelok tangguang. Bagi supir
oto, kelok sarupoko kumari tangguang pulo, ka diinjak rem... tangguang, ka
direm oto lah tangguang pulo, sahinggo para supir oto kini pado umumnyo
"main lanyau je nyeh" kelok-kelok tu sahinggo para panumpang oto nan
takaleok-kaleok otot paruik. Akibatnyo samo sajo, muntah-muntah.
Kalau urusan kelok-kelok jalan ko, takana dek TGM kelok jalan manjalang
sitinjau lauik, disindia dek band Limestone jo judul lagu "Kelok Asmara".
Goyang oto indak bara, goyang badannyo nan labiah, Kelok asmara kato nak
mudo, kelok kalera kato nan tuo.
Alah sen du.
Wassalamualaikum WW.

TGM