Assalamu'alaikum Rita,
Iyo taraso babeda di TGM mambaco tulisan dari hasia manulih basaratoan jo
hati atau manulih basaratoan jo isi kapalo sajo. Nan sakaliko Rita tampaknyo
manulih pakai raso nan ado di hati sahinggo nan tersentuh deknyo, yo, hati
pulo. Tampaknyo iyo bana tu, bagi hamba nan shalih dan shalihah, kematian tu
memang taraso dekat dan mudah. Banyak contoh-contoh nan bisa kito ambiak
sebagai ibrah dari mereka kaum shalihin sabalun generasi kito. Semoga
urang-urang nan dakek jo dinda Rita, demikian juo handaknyo warga rantaunet
sadonyo dimasuakkan Allah ka dalam kelompok hamba nan shalih. Amin.
Wassalamu'alaikum WW.

TGM

Pada tanggal 23/04/10, Rita Desfitri Lukman <rita.desfi...@rantaunet.org>