Ephi, Uda Mulyadi, Munir dan Dunsanak Sadonyo.

Mokasi, Phi, Kamis malam ambo stand by beko.

Untuak Uda Mulyadi dan Munir. Iri ambo jo daerah2 lain misalnyo di Jawa, itu
banyak radio nan pakai bahaso daerah. Bahkan ambo tetap iri ka Palembang,
walaupun cuma sikok radio nan berbahaso Palembang. Karano - dulu, tahun
85-87 tu memang sulit sekali untuak mencari siaran nan berbahasa Minangkabau
(jangankan full time, part time saja sulit) sehingga, kalau ditanyo ka ambo,
lagu  apo nan paliang top di Padang waktu itu, jawabannya adalah lagu Dian
Pisesa, disusul oleh Betharia Sonatha ...

Kecewa ambo tu karano sabalun ka Padang itu ambo penggemar siaran berbahasa
Minangkabau, waktu itu ado beberapa Radio nan punyo siaran babahaso awak.
Nan paliang ambo ingek tu ado nan "tagline"nyo sebaris lagu Elly Kasim:
"Onde Rang Rantau ...Dangalah Minang Maimbau ...."

Alah awak turuik an imbauan tu, eh malah di Padang ndak ado siaran bantuak
itu do :(

Tentang relay oleh Cimbuak, mungkin ide rancak juo, tapi mungkin teknisnya
tidak mudah, Tantunyo RRI akan baretong pulo, dengan semakin luasnya sebaran
siaran, tentu sebaran iklannya makin luas, jadi tantu beda etong2annyo.

Tapi untuak samantaro, nampaknyo Online Streaming dari RRI Padang nan
diagiah Ephi tadi malam
http://rripadang.simaya.net.id/rri-pro-1/radio-pro-1 cukuik
rancak dan ringan, karano streamingnyo cuma pakai 24 kbps, jadi nan internet
pakai dial up pun masih bisa mandanga tanpa taputuih putuih

Riri
Bekasi, l, 47

>>> www.web1juta.com
>>> www.sukses-bersama.com
>>> www.pengusaha-online.com

>>> 2. Email attachment, tawarkan disini & kirim melalui jalur pribadi;