From: eva y. nukman <vavay...@gmail.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Silek Marantau bukanlah silek tapi Kung Fu
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Thursday, May 6, 2010, 12:53 AM

salam,

kironyo lai indak ambo surang se nan takicuah do.
dek film ko digadang-gadang sebagain nan bacarito tantang budaya
minang, tantang silek harimau, ambo jo uwan manonton film ko.
kironyo yobana simply film laga, sarupo jo film holiwud. jenis nan
brutal pulo kironyo. labiah badarah-darah daripado film2 Seagal.

tadinyo ambo mangiro (dan berharap) film ko labiah filosofis. kok ka
disandiangkan, mungkin bantuak film serial KungFu dulu di tipi, yang
aktornya si Caine.
tapi kan indak ambo produser atau sutradaranyo doh. hehe..

kesimpulannyo, Merantau adolah carito drama berbalut aksi bela diri
dengan tempelan budaya Minang, karano tokohnya baraja silek harimau,
ukan baraja kickboxing. :P
dan Merantau bukanlah film tentang budaya Minang. :)
wassalam, merdeka!
hehehe...

va