--- Pada Ming, 9/5/10, sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com> menulis:

Dari: sjamsir_sjarif <hamboc...@yahoo.com>
Judul: Re: [...@ntau-net] Apakah Masih Ada Keramahan
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Minggu, 9 Mei, 2010, 10:28 AM

Angku Jepe,

Takana lo pangalaman  MakNgah mandampiangi Rombongan Urang Indonesia di Chicago
dahulu tahun 1968. Wakatu kami ka masuak suatu Toko, ado Urang (maaf, indak
mambedakan kulik doh, hitam) tagak sabalah pintu tu. Wakatu awak ka masuak toko
tu pintu tabukak.

Urang Indonesia nan dakek ambo ko, antah "takuik" antah "ramah," langsuang
mangucapkan "Thank you...." jo anguak galak manih Indonesianyo. "You're
welcome" kecek urang nan tagak kadinginan disabalah apintu tu mambaleh dengan
ramahnyo.

Lah lapeh malalaui pintu tu tibo di dalam tokoh, tabasuik galak ambo, bukan
galak nabi doh. Ambo kecekkan, "Pak, bukan urang nan tagak subalah pintu tu nan
mambukakkan pintu! Pintu tu tabukak surang kalau awak ka masuak, otomatis!"

Inyo galak pulo, "Aduuh..." keceknyo, "udik benar saya..."
Sayangnyo, in retrospective, kini takana, manyabuikkan "Tarimo Kasih' dek Urang
Indonesia tu lah dianggapnyo "Udik" wakatu itu ...

Barangkali iyo baetong bana jarieh ka talabiah mangucapkan Tarimo Kasih tu ...

Salam,
--MakNgah