wakatu ambo ka Singkawang pun demikian. Masjid raya ditengah kota Singkawang
dipugar dengan alasan sudah ketinggalan jaman. Ikolah permasalahan urang awak
nan baru ta bukak kacomatonyo.
Suatu saat diadokanlah pameran foto di Galery Salihara Jakarta nan kabetulan
ambo ikuik juo pameran disinan. Salah satu foto karya Oscar Matuloh yg merekam
kerukunan umat beragama. Lampion pada saat cap go meh dengan latar belakan
Maesjid raya yg saat itu belom dipugar.
Komentar dari istri walikota yg merupakan etnis Cina, sangat saya ya pak
Nanang, kenapa dipugar habis, padahal itu masjid yg mempunyai sejarah dan
merupakan saksi dari keeragaman kehidupan masyarakat. Saya sangat tersentuh dg
foto ini, inilah obat rindu saya dari dipugarnya Masjid Raya.
Takah itu bana urang maliek bangunan, nan kebanyakan urang awak dek ingin
manyabuik dirinyo modren, sagalonyo dipugar he.....he..............kok
dikampuang awak antah, mungkin pejabatnyo nan nio minta dipugar supayo disabuik
urang modren.
Sagetek carito ambo, ba a bana orang lain nan labiah maharagoi kaepunyaan kita.

tulisan iko marespon tulisan kanda Suryadi

Nanang, jkt