Cocok ambo jo sanak Bot.

Indak usah lah kita manjadi chauvinist pulo dalam babudaya.
Padohal budaya awak tu dapek bapinjam pulo.

Sia Iskandar Zulkarnain nan jadi datuak kito tu?
Kok Alexander the Great nan dimukasuik, inyo rang Yunani.
Kok Zulqarnain nan adoh di Qur'an nan dimukasuik, salah satu pandapek inyo
urang Yaman.

Matriakat tu indak rang Minang bagai doh nan menemukan/menciptakannyo.
Islam pun bukan kito nan jadi pangkanyo.

Indonesia nan kito sabuik pun indak labiah dari mantan wilayah jajahan
Balando.

Jadi kito pun mamakai punyo urang subananyo.

Bangga buliah, balabiahan indak usah lah.

Wassalam
fitr tanjuang
lk/35/albany NY