Antahlah yo?
Mungkin karano ambo jago lalok sudah Sumbayang Tahajjud di Rantau Jauah, parak
siang Minggu ko barangkali, agak tangilu hati ambo mambaco paragraph Angku
Azori tu. Taraso di ambo baliau saroman maopok-opokan dan maojoh-ojohan urang
ka pai parang basosoh ...

Salam,
-- Nyiak Sunguik
Sjamsir Sjarif
Di Taoi Riak nan Badabua

--- In rantau...@yahoogroups.com, marwan_pari...@... wrote:

> AssWw, pak Azori yth. Agak takajuik dan taparangah ambo mambaco pandapek
> apak. Apo iyo ado pamikiran mangganti LKAAM jo MAS, nan maa nan apak makasuik
> jo feodalis adat jo syarak mako  paralu "dihadapi". Mhn ambo diagiah pituah,
> Wass. (Marwan Paris,Dt Maruhun Saripado,Lk 65(h+).
> Powered by Telkomsel BlackBerry®

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.