Dave, pangalaman iko ambo alami tahun 98 dulu di Balikpapan. Ambo maisi bensin
di pompa bensin Karang Anyar dimuko kilang Pertamina.
Alun sampai di Carpool Total, mobil baru ko mogok, ambo telpon urang Carpool
Suwarsono, minta bantuan. Mobil ditarik ka bengkel. Persis, pangalaman nyonya
tumah, ruponyo tangki bensin 30% barisi air. Tapaso di buka tangki bensin, dan
mesin dikeringkan, serta popam bensin diganti, Untuang masih jaminan dealernyo.

Ambo mangadu ka bagian Penjualan Pertamina Balikpapan (PDN), dan mereka
menurunkan tim mencheck pompa besin iko. Ditemui tangki bawah tanahnyo alah
bakarek dan air merembes kedalamnyo.

Di putuskan Pertamina, tangki harus diganti.

Kini pompa bensin tuh alah rancak dan baru...

Air dalam bensin terjadilah emulsi W/O dan oto awak nan menderita... Konsumen
tetap dirugikan..

kalo namuah Dave cubo ambiak contoh premium di tampek mambali bensin...test
sajo sendiri...

wass,
dasriel