Uda Saaf,
Baa kalau dilaksanakan sajo KKM di Jakarta sajo sebagai pokok fikiran
rantau bagi ranah.

On 8/23/10, Dr.Saafroedin BAHAR <saaf10...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> jalan, tapi nampaknyo baliau-baliau tu labiah suko malakukan 'silent
> operation' menggalang pembatalan KKM, dan menghindari musyawarah mufakat,
> baiyo batido. Hebatnyo lai, sampai kini alun jaleh bana apo rencana
> baliau-baliau tu untuak maso datang Minangkabau.
>
> Ado ciek lai pertanyaan, kalau GM KKM dipabiakan, baa mako GP KKM indak
> buliah ? Baa kok samo-samo dilarang, supayo adil ?
>

> Wassalam,
> Saafroedin Bahar
> (Laki-laki, Tanjung, masuk 74 th, Jakarta)
> Taqdir di tangan Allah, nasib di tangan kita.

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta,
sekarang Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada
menjadi sebatang lidi"

mengganti subjeknya.