Jo Buyuang,
Manigkeknyo Ughang BaAnak Jawi,
ataukoh  maningkeknyo Ughang BaInduak Jawi?
--Nyit Sungut

On Aug 27, 2:24 pm, zubir.a...@gmail.com wrote:
> Sdr.Zul ado baiknyo,ba'a kok tajadi dgn cpt panyakik HIV/ AIDS diSumbar?
> Tantu ado sababmusababnyo.Apo karano Anunya Itu Digunokan Samba rangan.atau
> krn meningkekno ughang "baanak jawi"diSum-bar.jo Buyuang,71thn,diBetawi
> asa,piaman.
> Sent from my AXIS Worry Free BlackBerry® smartphone

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.