From: Masdar TGM <masdar....@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 18 Sep 2010 23:47:54
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Kongres atau Seminar

Assalamualaikum WW
Mamanda Saaf dan rang balerong kasadoalahe,
Minal aidin walfaidzin, mohon maaf lahia jo batin, malu rasonyo TGM
menyampaikan kalimatko karano lah talambek bana, tapi kadipangakan, baru
kini TGM dapek singgah ka balerong, itupun jo sarawa baluluak dek lunau
sawah.
Kapado mamanda Saaf dan kawan-kawan dari kepanitiaan KKM disusun jari nan
sapuluah marapek kaduo tapak tangan batakuakan kapalo nan satu, kok lai
buliah pintak jo pinto, KKM (kongres) tu jan dipalambek bana sampai dingin.
Manuruik pandapek TGM, bukan istilah kongres tu alasan utama sahinggo
mamunculkan ketidak setujuan pihak-pihak tertentu, tapi nan lain dari itu,
sahinggo manimbulkan kesan seolah-olah mereka indak mangarati apo arati
hakiki kongres. Apolagi diantaro nan indak satuju tu ado pulo nan bagala
Doktor Profesor, aratinyo pemahaman mereka tentang istilah kongres pasti
sudah sangat luas, indak paralu diragukan lagi sesuai dengan kepakaran
mereka. Di keseharian, ado kongres bahasa nan dilaksanakan tiok tahun secara
nasional, ado kongres matematika, tiok tahun pulo, ado kongres kader partai,
dan lain-lain kongres, tamasuak kongres dalam arti legislatif. Jadi, istilah
kongres marujuk ka kongres kebudayaan nan mamanda gagas tu indak ado bagai
nan manggalaga doh, indak ka gampo gadang bagai ranah bundo dek KKM tu
tudoh. Semoga sukses. Amin.
Mengharapkan pihak-pihak nan indak satuju KKM akan basugiro menghadiri acara
KKM dengan muko janiah, apolagi manyarahkan pelaksanaan acaranyo ka
apak-apaktu, raso-rasonyo lah sasuai jo ungkapan garah nan biaso kito danga
yaitu "antahlah yuang".  Walaupun baitu, kaputusan apokoh akan dilaksanakan
segera atau indak, tantu ado di tangan mamanda jo kawan-kawan dalam
kepanitiaan. Talabiah dahulu kamanakan mangucapkan tarimo kasih banyak.
Mohon maaf sakali lai sakironyo kalimat nan basusunko taraso agak tembak
langsuang.
Salanjuiknyo kapado apak-apak, mamak-mamak, uda, uni, dunsanak, nan indak
satuju dilaksanakan KKM, indak lupo TGM minta maaf, karano kito memang
babeda mamandang KKM, ijan sampai timbul pulo kabancian karano kito babeda
tampek tagak.
Wassalamualaikum WW.
TGM,Bkl,50
=============+++++++++++++++============

2010/9/18 Dr Saafroedin Bahar <saafroedin.ba...@rantaunet.org>

> [...]
> saran agar tak disebut 'kongres'.
> Terima kasih. Kami pertimbangkan, dengan mengingat kenyataan bahwa cukup
> banyak yang menginginkan tetap dinamakan kongres.
> Sebagai modus mungkin baik jika KKM yang insya Allah akan kami
> selenggarakan tg 30-31 Oktober nanti dipandang sebagai seminar atau
> pra-kongres utk KKM Akbar yang akan diprakarsai nanti oleh LKAAM,
> DKSB,GMMKKM , dan lain-lain.
> Sekali lagi terima kasih, Prof.
> Wassalam,
> Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.

mengganti subjeknya.