Assalamualaikum Wr Wb,
Sanak komunitas r...@ntau-net di ma sajo, nan ambo horomaik-i.

1): Duo hari sabalun  Bundo Hayatun Nismah (binti atau istri dari?., tolong
dipatageh. Tks....==>mm) Rumzy malayangkan e-mail-nyo sarupo nan di bawah, ambo
alah mamulai mampatanyokan sia di baliak namo (Marindo Palar) nan bagi ambo
alun
dikenal salomoko doh dalam memori tangkurak si mm. Ukatu itu, tando tanyo ambo
timbua, hanyolah  karano mambaco namonyo nan manunjuakkan inyo itu anak dari
Sulawesi Utara nan mamakai Palar di balakang namonyo. Jadi, agak aneh bagi si
mm, kalau komunitas "Si Padang" di alam maya ko juo dimasuki dek urang Manado
nan umumnyo indak saakidah jo ambo. Hanyo itu sajo, awalnyo. (Liek lampiran
No.3)

Namun, karano "kembarannyo" (?) nan --konon-- manjadi Rang Dapua r...@ntau-net
ko
alah mambari jawaban via ja.pri ambo, meski gala jo ugamo indak dijalehkan doh
dek si Nofend, untuak samantaro ambo mangarati.

Sabalumsurek listrik Bundo Nismahmanjadi "polemik ala palanta r...@ntau-net"
pulo,
ado baiaknyo dijalehkan ka kami, a bana nan mandasari Bundo Nismah muntah
(maaf.., iko istilah si mm) maliek kalakuan si Marindo Palar di r...@ntau-net
ko?
Dan, sabagai masukan buek dunsanak nan lain, sangajo pulo ambo kopikan surek
listrik dari Nofend sarupo nan ado dalam bagian 2).

Salam kompak dan horomaik buek Si Padang nan saakidah dan sacito-cito.
mm***
Lk-2; >50th, Bks
Suku Koto Dt. Tumanggung; Sutan Rangkayo Kaciek

2):.From: Nofend Marola <nof...@gmail.com>