Alhamudillahi Rabbal Alamin.

Tarimo kasi Tuhan.
Tanyato ambo indak surang di alam maya r...@ntau-net ko. Tanyato masih banyak
lai
"Si Padang" nan tipih talingonyo kalau paham JIL (ijan dibaco : Jaringan Iblis
Laknatullah!!!.....He he==>mm) mulai masuak sacaro aluih  atau sacaro
batarang-tarangan ka sandi tangkurak wanyo.

Sakadar catatan buek Sanakmbo nan saakidah & sacito-cito, Christiaan Snouck
Hurgronje (lahie di Oosterhout 8 Feb 1857; pugaik di Leiden 26 Juni 1936)
adolah
orientalis ahli bahasa Arab, ahli agama Islam, sarato ahli bahasa dan
kebudayaan
Indonesia adolah panasihaik pamarintah Hindia Belanda dalam masalah keislaman.
Bahkan, sempat mangganti namo manjadi Abdul Gaffar. Tapi..., tantu Sanak alun
lupo dan indak kapanah dilupokan umaik Islam Indonesia baa licik dan panuah
trick-nyo kurenah si Snouck ko mamasuakkan Aceh ka jurang "kehancuran".
(Tapi...., alhamdulillah sampai hari ko NAD tetap tegar!!!===>mm).

Mako dari itu, hati-hati, dan salalulah Sanakmbo (nan saakidah dan sacito-cito)
untuak mampakuiaik tali silaturrahmi. Diskusi manyebeang-nyebeang akidah ko iyo
sabana paralu untuak dipataba. Ambo sabana sanang hati maliek masih banyaknyo
Dunsanakmbo komunitas r...@ntau-net ko nan "tipih talingo" kalau ado "Si
Padang"
(?) nan alah disumbek JIL puronyo jo "hiduik sanang" (sadar indak disadarinyo).

Kalaulah lai sarupo sanakmbo di r...@ntau-net ko pulo "tipihnyo talingo" Inyiak
Datuak basarato Mamak sako jo Mamak Adaik di kampuang halaman kito Minangkabau
nan tacinto, insya Allah masalah ABS-SBK nan alah ampia tigo abaik dipadomani
"Si Padang" di ateh dunia, tatap indak kalapuak dimakan hujan dan indak
kalakang
dimakan paneh sampai kapan pun.

Insya Allah.

Nan pantiang, ijan lupo. QS 2: 120 (Al Qur'an Surat Al Baqarah ayat 120)
bukanlah dongeng dari langik nan diturunkan Allah SWT bake nabi kito Muhammad
SAW.

Baitu juo, jo QS 109 : 1-6 (Al Qur'an Surat Al Kafirun ayat 120), ayaik : Lakun
diinukum wa liya diin indak balaku doh buek Dunsanak awak nan sa akidah. Wajib
bagi kito untuak manyapo atau mamparingek-i-nyo. Jadi, ijan panah baranti
mambari tahu ka wae, bahaso Sanak alah tataruang nampak di kami. Baa kalau
Sanak
baliak ka ajaran Inyiek Surau awak?

Kalau wanyo mangarengkang?
Di sikolah --ambo raso-- baru Rang Dapua r...@antau-net malakukan tindakan
preventip :  mangikih abih urang-urang nan samacam si Reza ko pamikirannyo dari
milis "Si Padang nan ba ABS-SBK" ko. (Saingek ambo, bulan nan lalu kutiko
babarapo generasi ("Si Padang)  mudo JIL mancibo masuak ka r...@ntau-net ko,
lai
capek disipak Rang Dapua kalua lapangan. Alhamdulillah).

Pertahankan dan taruihan kebijaksanaan nan sangaik mambantu mamurnikan kredo
Minangkabau nan (katonyo) BAS-SBK tu.

mm***
Lk-2; >50th; Bks