Tarimo kasih Angku Saaf, ambo masih tapana sajak rayo. Jarang ka Lapau jadi
banyak ota nan takalimbun. Insya Allah lakeh lah cegak andaknyo. Ambo lai lakik
juo sumbayang subuah ka musajik.

Walaupun jemaat kami cuma baduo, namun pagi ko takana di ambo mengecekkan ka
kawan ambo sudah sumbayang. "Walaupun jemaah subuah kito ko cuma awak baduo",
kecek ambo, "kito lah maliputi Muslimin Seluruh Negara-negara Islam di dunia".
Kawan ambo tacangang, ambo tambahkan "dari Marokko sampai-sampai ka Indonesia."
Baru inyo mangucap tagalak sengeng. Kawan ambo ko dari Marokko.

Salam,
-- Nyiak Sunguik
Sjamsir Sjarif