Ambo pun baitu pulo Angku ZulTan. Samo awak mah. Kami baduo pulo di musajik
sumbayang subuahnyo. Walaupun baduo, kami seakan-akan mambayangkan seluruh
dunia Islam nan tabantang ummatnyo dari Marakesh (di Maroko)sampai ka Merauke
(di Indoneia) Ambo bila kawan ambo Imam. Jari kaki ambo iyo tabulakang juo
sapanjang jarikakinyo.

Salam,
--MakNgah