________________________________
Dari: Edy Utama <utama_...@yahoo.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Rab, 13 Oktober, 2010 08:55:10
Judul: Re: [...@ntau-net] KKM, mohon pencerahan

Bung Marindo dan dunsanak di Palanta RN, ambo tambahkan ciek lai nan bagi ambo
aneh bin ajaib, yakni BAB VIII Pasal 26 ko, yang ado di Draff 17 nan rencananyo
marupokan Draff final untuk  KKM akhir bulan Oktober ko.
 Secara terang-terangan ditulis, untuk menyuarakan  aspirasi antar warga
Minangrantau dan Minangranah disalurkan melalui Forum Tungku
Sajarangan....dst.... dan untuk urang rantau disalurkan melalui Gebu Minang.
Manuruik dunsanak di palanta ko, apo memang dibutuhkan saluran aspirasi nan
sarupoko, karena manuruik ambo iko lah samo "penjajahan informasi" baru nan
dibuek atas namo KKM dek Gebu Minang, nan eksistensinyo sajo salamo limo tahun
terakhir ndak bakajalehan sebagai sebuah top organisasi Minang di rantau.
Ambo copykan Bab VIII dan Pasal 26 di bawah ko.

salam

BAB VIII
MEMBANGUN KESETARAAN
DAN SUASANA SALING PERCAYA MEMPERCAYAI
ANTARA  WARGA MINANGRANAH DAN MINANGRANTAU
Pasal 26
(1) Dalam melaksanakan dan merealisasikan pemahaman ajaran, akhlak, serta
kelembagaan Adat Basandi Syarak Syarak Basandi Kitabullah, warga Minangranah
adalah setara dengan warga Minangrantau dan memiliki kewajiban yang sama dalam
mematuhi kaidah-kaidah Adat Basandi Syarak, Syarak Basandi Kitabullah tersebut.
 (2) Dalam menyuarakan aspirasi antar warga Minangranah dan Minangrantau yang
terkait dengan agama, adat, serta intelektualitas, secara menyeluruh diwakili
oleh Tungku Tigo Sajarangan dan Bundo Kanduang, yang difungsikan dalam Forum
Adat dan Syarak yang khusus dibentuk untuk itu
 (3) Dalam menyuarakan aspirasi dari warga Minangrantau secara menyeluruh
diwakili oleh Gerakan Ekonomi dan Budaya Minang (Gebu Minang)