ambo mandaftar ciek rang dapua....., mungkin bagi rangdapua....dek lah
banyak nan satuju ttg hal iko...., cukuik rasonyo buat thread baru..nan
isinya sekedar imbauan ka anggota palanta..utk tidak lagi memposting hal2 yg
berbau KKM, baik posting baru maupun reply dari posting nan lamo...., jiko
ado nan mamulai...lsg di moderasi sajo.....,

baitu ajo manuruik ambo..

banyak maaf.....

salam
Yuhefizar aka Ephi Lintau
Surabaya

Sakali lai, jumlah 10 jo mungkin ndak signifikan, dan ambo pun ndak ingin

=========== Salam Hormat ==========
Yuhefizar a.k.a Ephi Lintau
e-Learning | e-Literacy | e-Business
www.ephi.web.id